在什么都还没开始前,我先来介绍下我的blog给大家有个头绪到底这家伙在干什么。我开这个呢,是纯粹的想跟大家分享下我的世界到底是长怎样的,再来就是分享下我的心的,有趣的,我的爱好,我的观点,我最近在迷什么,看什么,玩什么等等的。。。所以咧,你很有可能看到我在推销某某东西得。然后呢,因为这是我的空间所以我写的东西是没有过滤得。我会以我个人的看法想法写出我的感觉。如果你读了觉得不舒服不爽, 那你可以不看得,可是请不要乱咬乱吠。这是我的空间我爱怎么写是我的事。好了难听的话我已经写在前头了。希望你读了后多多包涵我这个不经过大脑写出来的post。也希望能多多支持下谢谢。

Before I start to write my blog, i would like to make an intro for my blog. this blog is a place that i share all the thing that I like and hate. like movie, musics, books,fashion, tread, hobby etc. well sometime I will write my point of view and my anger into this blog, if the post offended, and you don't like it, well don't read it. but don't trash talk to me, because I will not entertain your shit talk. My place my rule. don't worry most of the post i will write something that I'm happy with. otherwise no one will want to read my blog T-T. in the end hope you enjoy and I'll try my best to write in two language.